BATeneu --->FÒRUMS VIRTUALS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» Mostra d'Art de Tardor del Grup de Belles Arts del Museu de Badalona
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDt Set 11, 2012 4:40 am por Admin

» HISTÒRIA d'un APARENT FRACÀS
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDl Abr 30, 2012 8:47 pm por Admin

» La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer?
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDg Abr 29, 2012 11:43 am por Admin

» Estatuts Fundacionals (vigents)
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDv Mar 09, 2012 12:41 am por Admin

» Dades Generals de l'Associació BATeneu (Ateneu de Badalona)
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDc Mar 07, 2012 12:23 am por Admin

» Activitats GENERALS de BATeneu
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDt Feb 28, 2012 5:45 am por Admin

» Activitats del grup BADALONA NEGRA
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDt Feb 28, 2012 5:41 am por Admin

» Activitats del grup BADACÒMIC
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDt Feb 28, 2012 5:39 am por Admin

» Activitats del grup d'ARTISTES BADALONINES
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDt Feb 28, 2012 5:33 am por Admin

» Recordatori ASSEMBLEA EXTRAORD. DX 22-02-2012 a les 7:30
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDc Feb 22, 2012 4:05 am por Admin

» BATeneu recolza a BADALONA COMUNICACIÓ
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDl Gen 30, 2012 10:27 am por Admin

» INSTRUCCIONS PER FER-TE SOCI DE BATeneu
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDc Gen 25, 2012 10:38 pm por Admin

» Composició de la Junta Directiva al dia d'avui:
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDt Gen 24, 2012 12:04 am por Admin

» INFORMACIÓ per a NOUS USUARIS
La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? EmptyDl Gen 23, 2012 10:28 pm por Admin


La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer?

3 participantes

Ir abajo

La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? Empty La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer?

Missatge  Admin Dv Gen 27, 2012 8:56 pm

Bon dia a tothom,

L’imperatiu dels nostres Estatuts ens impel·leix a treballar per la CULTURA, el LLEURE i el DIÀLEG SOCIAL... en temps de CRISI TAMBÉ. Però en contrapartida: poques o CAP SUBVENCIÓ... Pocs però sagnants impagaments de quotes... El panorama no és molt engrescador, oi? Però nosaltres SOM CREATIUS, no?

Així què, POSEM-NOS A TREBALLAR JA!!! Donem-nos idees, fem-nos suggeriments.

Per favor, DIGUES LA TEVA. CONTESTA AQUEST post, missatge, entrada o com li vulguis dir. Gràcies. Esperem la teva resposta (també és un exercici encobert per veure si ja domines el Fòrum o ell et domina a tu... Ja, ja, ja!!!)

NOTA.- Si en el intent es suscita alguna qüestió tècnica que no saps resoldre. No ho dubtis gens: DIGUES-NOS-HO. Entre tots ho solucionarem. ENDAVANT!!!

Joan (Bateneu.WebEditor)

Admin
Admin

Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 11/11/2011

https://bateneu.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? Empty Què pensa el "poble" de l'Art, els/les artistes i la CRISI?

Missatge  Joan Carreras Ds Abr 28, 2012 9:51 pm

Per contestar-me aquesta pregunta he fet un experiment: he buscat a l'oracle Google què hi havia de tot això i m'ha sortit un article d'una publicació planera, d'aquestes que regalen a l'entrada del Metro i que per accedir als seus continguts n'hi ha prou amb saber llegir. Més que l'article purament descriptiu de la situació m'ha interessat les opinions dels lectors, la gent del "poble". Encara n'hi ha pocs, suposo que la llista anirà creixent, o no, si fos sobre futbol segur que seria inacabable. Fins aquí res que no sapiguessim. Apa, si voleu llegiu l'escrit vosaltres mateixos/es.


Cuando el Arte es sobrevivir
(veure article i comentaris oberts)

Apa!!! ARA OPINEU VOSALTRES... Digues la teva AQUí i ARA...
RESPON!!! Gràcies.


Joan Carreras
Admin

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 01/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? Empty Ja ja ja ja ja ....

Missatge  Paco Obón Dg Abr 29, 2012 7:31 am

Gracies bonic per la teva voluntat, pel teu treball i per la teva provocació. Jo personalment soc fill de la cultura del paper del discurs llarg però en la distancia curta. Et vaig dir un dia que no es podia possar el carretó devant dels bous, hara efegeigo que tampoc es pot fer entrar el clau per la cabota. Però vull ser consecuent amb el que t'estic dient. No m'he negat mai a lo nou, això si per a tot alló que ajudi a lliberar al home, i a la dona clar. Si hagés nascut segle i mitj abans hages anat a cremar les fàbriques com a bon anarquista,que aquests son els meus origens en definitiva. tot i que avuí em trobo més bolchevic que mai, no prosovietic clar. Penso que socialment avuí son més els menxevics que polulen per la societat més o menys progresistes, que no pas els que son capasos de fer propostes coherents, solidaries i fortes

Soc conscient que "m'estic enrrollant", soc conscient que no vull tirar endevant aquest "despelote" anímic, no tinc pas necesitat de posarme nu ideológicament devant de ninigú, si més no públicament.

Mira estimat, tot això ho estic fent com un exercici, que és en definitiva el que demanes. Vull ademés ajudarte a tirar en devant el treball que vens fent, insisitint, i provocant, com et deia al inici d'aquest escrit.

I tinc també problemes amb el meu català, perque aquest "cony" de forum no em permet arreclar-ho.

Tindrem temps de aprofundir en aquestes questions, i de moltes d'altres.

Cal entendre aquest escritet com un exercici de forum, com un ara respong, fins i tot com una jugesca que m'ha inspirat la teva provocació.

Una abraçada solidaria, amical, i alliberadora per a tothom.

Paco

Paco Obón

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 22/01/2012

Tornar a dalt Ir abajo

La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? Empty Un fòrum no és un xat, més aviat és un E-mail indeleble.

Missatge  Admin Dg Abr 29, 2012 11:43 am

Un fòrum no és un xat, més aviat és un E-mail indeleble i una eina d'organització eficient del debat. Però per aconseguir això, els missatges han de ser CURTS (benaventurats els missatges del Twitter que solament admeten 140 caràcters), i els temes han d’estar ben ubicats per poder ser trobats amb facilitat. Així, aquesta resposta no tindria lloc aquí però la poso per seguir el fil, aquí la conversa hauria d’anar sobre “La CULTURA, El LLEURE i el DIÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? I si més no, sobre “Què pensa el "poble" de l'Art, els/les artistes i la CRISI? però ni les artistes ni la resta de socis volen opinar d’això... Així doncs, ja s’ho trobaran i ens ho trobarem.

Respecte al modus operandi, jo aconsello que s’escrigui el que es vol dir amb el Word o amb qualsevol altre processador de texts que tingui corrector ortogràfic i que es faci “copiar i pegar” al fòrum, encara que a mi personalment les faltes d’ortografia no m’espanten gens, sempre entenc els que els altres em volen comunicar que és del que es tracte, i si jo faig faltes i molesta a la vista d’ algú que es posi ulleres de Sol. Lo important és la COMUNICACIÓ, o no? Amb aquesta feina extra, que no és tanta, també es repensen millor les coses i al final s’escriu el que veritablement es vol dir, sense “entrar al trapo” com alguna vegada a tots ens ha passat.

Gràcies al Fòrum les artistes han tingut l’oportunitat de votar i dir la seva ABANS de la REUNIÓ PRESENCIAL que espero que algun dia es faci i que hi vagin totes. Però com a hores d’ara la participació sembla que ha estat molt baixa els resultats no diuen res de res.

Jo ja estic cansat i me’n vaig a dormir. Per favor, quer ningú em truqui abans de les 10:00. Gràcies.

Evidentment he escrit més de 140 caràcters i en un lloc que no corresponia. Sorry.

Ah!!! A l’Art Modern i a les artistes cada dia els entenc menys. Serà lo de sempre: Ciències i Lletres (irreconciliables). ESTIC CANSAT, MORT... DEIXEU-ME EN PAU.

JA NO PROVOCARÉ MÉS!!!

Admin
Admin

Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 11/11/2011

https://bateneu.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer? Empty Re: La CULTURA, El LLEURE i el DiÀLEG SOCIAL en TEMPS de CRISI. Què fer?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum